torsdag 31 december 2009

Too short, too quick

After cycling to Moniya and Mandalay my cycling trip is cut short: I will fly back home tonight to attend to some family affairs. Nothing too serious, but I choose to be with my family.

So the Myanmar experience is basically cut short as it was just starting: Bagan and the North are beautiful and less hot than the south around Yangoon... also the roads and transports seem a lot better in the North so all that looked promising. I spend only time in Mandalay, but its surroundings are nice: Saigan with all the temples and towers and the famous U Bein bridge... Some good memories to keep and a good starting point for future visits to Myanmar.

Happy New Year.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha just när jag hittade hit!!
Hur som hoppas jag att du fick en bit av världens vy att bevara i ditt sinne. Dofter att förnimmma,leenden att minnas, allt det andra ska nog med tiden hinnas........
Krama din familj och värm varandra ;-)
Kramar till dig
A

Anonym sa...

Hej Björn,

Vi träffades senast vid Mornington Hotell multi-outlet. Jag har för mig att du skulle maila till mig angående om en CX-cykel som du funderade på att sälja, är du fortfarande intresserad av att göra affär?! Jag är det!

Skicka då gärna en länk till bilder på cykeln om du har på nätet, samt när jag kan komma och kolla på cykeln.

MVH, tomasmikusi@hotmail.com